slide show

091201

1:a december idag, första vintermånaden... 3 kvar då. ;)
Äntligen har jag läst klart segboken, nu ska jag bara skriva en recension och lämna in den sen kan jag stryka den från listan. Skönt!

Men nehe.. var på väg att lägga in dagens outfit bilderna men bara 1 bild dök upp i bildmappen från mobilen... så jobbigt när det blir så.. jaja ni kan få se 1 bild iaf;



Slutar vid 4 idag tror jag, vi ses när jag kommer hem igen ♥

Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag.

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie

simone

sV: Taack söta Julia :)



Härlig kofta du har på sig, ser mysig ut :)

Anonym

Hi! woow! GREAT blogg! :D:D I'm an norwegian international-dancer som inviterar deg til å være med på min "How to dance-christmascalendar". Ny video hver dag hvor DU kan lære å danse! :D Helt gratis ;D

Følg med på lrdansejulekalende.html" rel="nofollow">http://irlins.blogg.no/1259660279lrdansejulekalende.html

eller min twitter :)

Linn

å vad mysig kofta !

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv, Så lite så :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: