slide show

Välj språk



Nu har jag också fixat så man kan välja vilket språk man vill läsa bloggen på. Kan vara till en stor nytta ifall man har läsare från andra länder. =)
issy

ååh fett najs så ska jag göra!har nämnligen kompisar i usa å england!

Anonym

Nice! Ha en fin dag.

http://ssistersz.blogg.se/

Mysan ღ

okej :(

följa varandra med Bloglovin?

Anonym

tackar, tackar..

Bella

Tack det samma! :)

Min dag har varit helt okej faktiskt ^^

mikkaelo

sv; hih hjo :) vilka tyckte du var finast då? :D

Weronika

Skön sak att ha på bloggen :)

Marina

Haha menar du googleöversättningen? :D

Marina

Jaha juste. Ja :D Jag lägger till dig nu :D

Natalie

Svar: Jo, jag har haft en kanon dag, förutom att jag är sjuk :( Hur har din dag varit?

adam lagerström

sv: visst är jackan sjukt nice, men det är överklassiga som använder märket !



Jag är en killbloggare som bloggade förut, var väldigt uppskattad men var tvungen att sluta. Nu har jag börjat igen men vi ha många läsare, ska nämligen snart börja tjäna på bloggen och vill då ha folk som tittar mig. Följ gärna mig, vore superskoj ! Det behövs väl fler killbloggare ?

Cajsa

jo tack, helt okej dag faktiskt. själv?

N /

Heey! Yes lila converse e ur snygga & just dem i ljusrosa lite skrikigare färg. Beställde dem från shoenation.se så vill du ha ett par klicka hem dem;)

Ferhat

SV: Det har jag faktiskt, själv då? :)

Anonym

God morgon =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: