slide show

Friday!

Äntligen fredag! =) Idag hade vi en kort dag, egentligen skulle vi slutat typ 1, men gympalektionen var inställd så vi slutade 2 timmar tidigare, nicenice! När jag kom hem och skulle låsa upp dörren letade jag efter mina nycklar i fickan, men jag hittade inte dom, paniken började växa inom mig, vart har de tagit vägen? som tur var var pappa hemma och kunde öppna åt mig så jag iallafall kunde komma in. Vi åkte direkt till skolan för att leta efter nycklarna, lyckligtvis hittade jag dom på mitt skåp med låset och allt, jag hade inte ens låst skåpet. Hur senil får man vara? Haha.
Kom precis hem från stan och imorn ska jag till Örebro till my sister och fira my birthday som egentligen är om några veckor,  men vi tog det nu ändå, nästa helg ska jag till Stockholm också, på lördagen. =)
Ha det så bra och ta vara på era nycklar osv. ^^
Sherry

Hahaha.. later roligt det dar med nycklarna :D

Nej har inte varit i Hurgada an, men min pappa ager en Restuang/Bar dar!Har varit over allt i Egypten annars!

*Em

Hej! Allt bra med dig idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: