slide show

Skolarbete

Måndag - Ny vecka - nya upplevelser förhoppningsvis. Skoldagen var som vanligt, okej men seg. Har en NO-uppgift som jag ska fixa snart, vi fick välja en artikel i illustrerad vetenskap tidningarna, skriva av artikeln med egna ord, sen ska vi redovisa med stödord, jag och Emma valde en artikel om att mobiltelefonerna avslöjar vad dina nära och kära håller hus, läskigt egentligen. Det är väl på ett sätt bra att föräldrarna kan ha någorlunda koll på vad ens barn är, men jag skulle absolut inte vilja att nästan vem som helst kan spåra mig.
Nu ska jag go back to skolarbetet och få det där överstökat så jag slipper göra det sen och så jag inte drunknar i skolböcker. ;)
Hur har eran dag varit? ^^

Linn är en kantarell :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: