slide show

Sims 3, flip eller flop?

Gick till parfymaffären med Emma och Linn, Avrils parfym hade inte kommit än... damn, jag vill ju ha den nu! haha. :D
Snart ska vi äta lax, jag ska steka den för jag tycker att jag är typ världsbäst på att steka lax. Heheh.
Imorn kommer mamma hem, äntligen! jag har saknat henne så! Hennes flyg landar runt 2-tiden så vi ska hämta henne från tågstationen imorn vid 5 nångång.
Just nu försöker jag lägga in några downloads till Sims 3 utan resultat.. :o
Vad tycker ni om Sims 3 egentligen, föredrar ni hellre 2:an, eller kanske 1:an? Själv föredrar jag nog 3:an faktiskt.

Ha en fortsatt bra dag!
Cajsa

hejsan tjejen! :D

va gärna med i min enkla tävling och ha chansen att vinna handgjorda smycken! :) http://cajsa1.webblogg.se/2009/august/tavling-pagaende.html#comment



allt bra med dig annars?

Linn

sv : ja eller hur ?! hoppas det håller i sig ett tag också

Becca

Hey you, fin blogg du har :)



läs senaste inlägget, och svara gärna hur du skulle reagera :)

S A N N A ♥

Du har galet snygg blogg (: Du borde vara med i min Veckans Blogg-tävling!

Länken är: http://sannasrum.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html



Lycka till!

katrin

har inte "luktat" på avrils ^^ luktar den gott? :D hah intelligent fråga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: