slide show

Outfit



Gårdagens outfit:

Linne - BikBok
Shorts - Gina tricot
Halsband - Gina tricot

Snart sticker jag ut med Amanda. Cya! ♥
johanna

Hej, fin blogg! kan inte vi följa varandra med bloglovin?`lägger til dig nu på direkten:) kram

#Rebecca Sv

Fint halsband!

sofia

jätte fint :)

Elm

Hej! Fin blogg du har :) Kom och besök min: http://storamolnet.blogg.se/

Ha det bra!



adina :)

jättesnygg blogg :)

i mitt senaste inlägg har jag lagt ut ett tips om vad du kan göra om du inte vill/kan ta hål i örat eller om du vill ta ett till hål! :) checka in tipset och säg vad du tycker <3

Sara

fint,

Hannes

Vad skall du hitta på den här torsdagen? Solig som regnig :)

T I L D E

snygga shorts! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: