slide show

Mums!

Nyss när jag kom hem till mamsen igen säger hon att jag har en tid till frisören imorn klockan 12, och det innebär alltså att jag måste gå upp i tid för att ev. hinna tvätta håret osv. Mamma har även bakat tigersockerkaka så jag sitter och mumsar på det just nu, mumma. Inte nog med det, hon har även köpt chips som typ stinker, nästan lika vidrigt som ostbågar haha. :p Jag är inte ett så stort fan av chips, men ibland är det bara såååå gott så att man knappt kan låta bli att äta det, ni vet "jag ska bara ta ett chips till" men det slutar med att hela chipspåsen är slut efter några minuter. :p
Nu ska jag mumsa vidare och blanda lite saft. Vi hörs imorn/ikväll. Kram på er ♥
Emma

Fin blogg du har!

Allt bra? :)

agnes

söt blogg, kolla gärna in min blogg och kommentera :)

Puss agnes

emma

hoppas du har haft en bra kväll (:

My J

låter jättegott med tigerkaka :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: