slide show

Löööördag

Nu är jag hemma igen efter en dag ute i solsken och regn med Linn. Vi hade jättekul som alltid, vi gick in på Ica typ.. 4 gånger? Haha. Sen bestämde vi oss för att gå ner till stationen och ta kort, men vi tog mest kort på vägen dit, sen satt vi där och tog det lugnt och lyssnade på musik. =)
Nu har jag precis ätit och snart ska jag avnjuta min chokladkaka, ni vet Marabou sommar? my favourite! Har haft den sen förra helgen men fortfarande inte ätit upp den (!), har lite mindre än halva kvar. Yummy!
Har aldrig varit ett fan till Michael Jackson men stort grattis till honom, tyvärr hann han aldrig fira sin 51 års dag..
Ha en fin lördags kväll!
Mysan ღ

Åh, Marabou sommar :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: