slide show

Locktång vs plattång

God eftermiddag/kväll? Jag alldeles snart prova att locka mitt hår med en locktång som mamma hittade i någonstans för ett tag sen, alla de locktänger (heter det så? hihi) brukar inte vilja samarbeta med mitt hår så jag hoppas iallafall att den här vill det. Hehe. Jag har lägenheten för mig själv idag igen eftersom daddy är på jobbet och kommer hem ikväll så jag ska nog fixa i ordning lite mat snart... pancakes tror jag att det blir, mums. =)
Lockar ni ert hår med locktång eller plattång?
JOSEFINE

vad har du för planer ikväll? :)

Anonym

plattång:) allt bra?

Kandii

Eftersom att jag har både och så brukar jag variera lite. allt bra med dig?

Sabine - Utan dina andetag

godkväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: