slide show

Frågestund!

Hej igen, tänkte att det var dags för en frågestund.. det var ju ett tag sen, typ. 
Men det inte är säkert att jag svarar på allt som till exempel frågor som jag anser är för privata osv.

FRÅGA PÅ TILLS JAG SÄGER STOPP! =)

STOPP!
Kickan

Hej hej :'D



hur många besökare har du typ?^^

jennifer gräll

sv: visst är den söt :D

emma ♡

Kul med frågestund :)

Miia

favoritbloggar?

Leia

Dagen har varit bra, hur har din varit? =)

Hanna

Fin blogg! :D

Elin

jag hamnade på din blogg alldeles nyss och gillar den skarpt! ;D



vilka bloggar följer du?

vilka länder har du varit i?

vilken stad bor du i?

Frida

Vad lyssnar du på för musik? Nämn banden!

klojs - en blogg värd att läsa

vad tycker du bäst om hos dig själv?

Olivia :)

varför föredrar du att kallas julie på internet ?

<3:)

Anonym

sv: jadå :D du me?

sofijah

härlig blogg :)

Karin

Vad är det pinsammaste du gjort? Har då någonsin supit dig full?

Camila- Jag designar din blogg♥

Heej!

Vill du ha en helt ny renovering till din blogg?

Då ska du titta in hos mig för jag har en design tävling:D

http://camila.webblogg.se

Kraam

Agnes (enoimreh)

varför fick du gå om tvåan?



vilken är din favoritlåt av avril?

johanna

Vilka "kändisbloggar" läser du?

Jonna

sv: Min dag har vart bra:)

och här är min fråga: vilket är ditt bästa sommarminne?

e.,♥

Vem är du kär i ?

Hur är din dröm kille /tjej ? :)

Ha det bäst ..

sara

fin blogg! spana in min http://wiikluunds.blogg.se

adina

hejsan! :) allt väl?

jasmine

vad gör du om 10 år?

jenny

Varför bloggar du?=)

THE CITY CATS - NOWNA & NATASCHA

Nice blog :)



//CITYCATS

bavve amin

tackar så mycket, okej ställer en fråga så fort ja kommer på en.

m''

snygg blogg! :)

allt bra?

lisa

varför började du blogga? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: