slide show

Flygkrasch... igen!




Ännu en flygkrasch!?
Dom senaste månaderna har det ju varit en hel del flygkrascher, först det där Air France planet, sen var det ett till, och nu det här... iofs så var det väl en annorlunda flygplans typ med bara några passagerare, men ändå..

För er som inte vet det: jag är flygrädd... lite iallafall, och läsa det här känns ju inte så lugnande direkt. Får göra det bästa av situationen sen när det är dags i oktober... ;p
B E A <3

Hoppas att din helg har varit bra :D

Emilia E

Kolla gärna in min blogg, den är värld att läsa. Jag lovar dig :)

Karm

Sabi

Vad sägs som att göra värsta coola dansen mitt i centala Göteborg med flera hundra personer som dansar till samma låt och samma danssteg? Bara komma som en överraskning och börja dansa? Typ som tjockisen som dansar till Beyoncé- Single Ladies . Fast med bara bloggare? Skulle vilja höra vad ni tycker om det. Galen som jag är så hoppas jag att ni vill också göra det här, och nej du behöver inte vara proffs dansare - vi skall bara ha kul. - http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/2009/august/det-har-skulle-vara-haftigt.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: