slide show

=)

Som ni vet vad har jag varit med Linn idag, man vet ju aldrig vad vi hittar på, först tänkte vi bara ta en promenad, sen så kom vi på att vi kunde gå till stranden så det gjorde vi. Jag hade på mig mina flipflops hela dagen så mina fötter värker och är väldigt ömma just nu, men det får man väl ta. =) Sen gick vi hem till mig och gjorde scones, det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss eftersom vi inte hade bakpulver hemma så vi fick inprovisera lite, men det var gott ändå.
Haha, kul hade vi! =)

(Som vanligt har jag zero inspiration, så rubriken fick heta =) hehe.)

Hoppas ni haft en bra dag. ♥
Madelene ♥ Go My Own Way ♥

Vad hade ni i istället för bakpulver i sconesen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: