slide show

4/8

Har precis gjort scones (med bakpulver den här gången :p) som jag ska överraska pappa med när han slutar snart. Måste börja packa snart också, vi åker lite tidigare, kanske efter halv 5 nångång eftersom pappa skulle in på Elgiganten också, innan vi hämtar mamma på stationen. Har på mig min Adidas tröja idag, vitt linne och gråa mjukisbyxor. =)
Vi hörs senare på kvällen eller tidigare.
BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

tack :D!

sophie

Anmäl dig till veckans blogg fram till kl21.00 ikväll =) så kanske du kan få synas lite EXTRA!!

♥ Ida josefin engdahl

Skulle du vilja vara super gullig och rösta på mig som veckans blogg? Du skulle vara en ängel då :$<3 länken hittar du på mitt senaste inlägg. Kram

Alina

scones! fyfan va gott!

N O E S C A P E

*..! Nu är jag med i tre olika "veckans blogg tävlingar" rösta gärna på mig i någon av dom,

eller allihopa men det skulle vara superkul sötnos!

KRAMAR PÅ DIG!* Och tack så mycket om du gör det! ;)

puss på DIG!!

S A N N A ♥

Finalisterna i Veckans blogg är utsedda - se om du är en av dem och isåfall; börja fiska röster hos dina läsare!



http://sannasrum.blogg.se/2009/august/finalisterna-i-veckans-blogg.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: