slide show

290809

Först och främst vill jag bara tacka er för era fina ord angående bloggen, ni anar inte hur glad det gör mig den här trista, gråa lördags förmiddagen. =)
Igår var jag som sagt så sjukt trött så jag somnade väl efter 21-21.30, vilket inte alls är likt mig men är man trött så är man. Nu när jag fått flera timmars sömn känner jag mig redo att möta dagens utmaning (vad det nu är? :p)Hur som helst idag ska jag vara med Linn, så jag tänker inte alls sitta inne och göra ingenting, det kan jag göra imorn och läsa på NO:n lite.
Nu vill min mage få i sig lite frukost så jag ska ta och göra i ordning en skål med musli, vi hörs senare idag, ska berätta lite om mitt tycke om mascaran sen. =)
Ha en fin lördag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: