slide show

250809

Yesyesyes, imorn har vi någon slags "läger dag" så alla vanliga lektioner är inställda, och det innebär att vi inte har någon NO redovisning... iallafall inte imorn, så då hinner jag förbereda mig lite till. =) Hoppas bara det är roliga aktiviteter *håller tummarna*. Är äntligen klar med NO:n så idag kan jag ta det lite lugnt, har ont i huvudet men snart ska jag ut på stan med pappa för att köpa en present åt farmor som fyller år i dag (tror jag?) och sen ska vi vidare hem till henne och fira lite. Har nyss duschat och gjort mig i ordning... eller nästan iallafall.

Förresten, har ni något tips vad man kan köpa till sin farmor/mormor etc? farmor får alltid en bild på mig i ram och blommor, det kanske börjar bli lite tråkigt i längden haha. :p
Återkommer senare. ^^
F e l i c i a

Fin design ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: