slide show

200809

Lång dag idag, slutade 4. Vi har börjat lite mer nu iskolan men det är fortfarande massor med information om betygskriterier osv. Jag gick upp 6 idag, bussen gick efter halv 8 nångång så jag var tvungen att gå upp så tidigt, jobbigt. Först när jag vaknade trodde jag att det var Linn som spelade musik (hahah, fråga inte varför xD) jag har Lady GaGas 'just dance' som väckarklockasignal, jag var supertrött och ville fortsätta sova.. som vanligt. Men jag tvingade mig själv upp och fixade mig. Första lektionen hade vi engelska för första gången, bara snack om betygskriterier än så länge.
Jag och Linn ska iallafall få filma eftersom vi valde det som vårt ämne på elevens val, det blir nog kul. =)
Nu ska jag äta för jag håller typ på att svälta ihjäl, hihih.
Sherry

Jag ar halv Svensk, halv Egyptier. Uppvaxt i Sverige, men just nu bor jag i Egypten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: