slide show

150809

Har precis kommit hem från Amanda. Vi hade så jäkla kul igår, vi satt i soffan och pratade lite om allt möjligt, kollade på hennes Cypern bilder, (har inte sett dom än) spelade spel på varandras mobiler osv. Amanda har fått en W995 (som jag vill ha!) som har sjukt roliga spel, bla. bowlingspelet, jag "mobbade" motståndarna för att dom var så dåliga (haha jag är så snäll ;)) och lekte sportkommentator (?) på fotbollsspelet. Haha vi garvade hela natten lång, vi måste göra om det snart, har alltid roligt med dig Mandis. <3 Hm, jag har fortfarande godis kvar, så ska jag ska nog slå på tv:n och se vad det är för Weekendbreak på MTV. Vi hörs sen, med hårfärg bilder! :)
Em

Hej! Allt bra ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: