slide show

140809

Vaknade lite före 10 idag, och gick upp 15 minuter senare, varför ska sängen vara sååå skön ibland? :p
Iallafall, tog ett tag innan jag somnade igår, tänkte på blandannat på skolan och Cypern, och kom fram till att det ska bli rätt kul att börja skolan nu ändå, då får man liksom träffa alla kompisar (okej, inte Amanda hon går på gymnasiet) varje dag och "flumm" lektionerna är ju superroliga, så det får mig att se framemot skolan. Angående Cypern så tänkte jag bara säga att ni kanske är lite nyfikna hur det ser ut på stränderna osv? Låg och tänkte på att jag kanske ska filma lite i Cypern så ni får se sen?
Till det som jag egentligen skulle skriva... :p Lite senare idag sticker jag iväg till Amanda, vi ska typ ha myskväll med film (?) och massor med gottis. (Vilka gottegrisar vi är, hihi) Och jag sover över hos henne, så ikväll blir det nog inga updates, men jag återkommer nog lite senare på dagen iallafall, ska till frissan klockan 12 så jag måste nog börja göra mig iordning nu. Vi hörs sen, kramar!
NATASCHA

Allt bra med dig idag :) ?



/ natascha

Leia

Hej!



Önskar dig en fin fredag!

Janette

Fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: