slide show

120809

Har fixat lite med bloggen idag, har blandannat bytt färg på rubriken från rosa till lila och bytt textstil, tyckte att det var dags för en liten förändring. ^^ Tänkte också fixa en ny header och ev. layout, men vi får se om jag orkar göra det, den jag har nu ser ju iallafall okej ut så den får duga tills vidare. :p
Vad har ni gjort idag då? :p jag vaknade faktiskt halv 10, helt utan väckarklocka (jag och väckarklockor brukar vanligtvis inte funka så bra ihop ;p) men jag måste nog börja vänja mig med tidiga mornar, brukar gå RÄTT bra när man väl vant sig. Hehe. Ska snart äta lax, fast jag är inte alls hungrig just nu eftersom jag har tryckt i mig några bullar tidigare idag. :p
bella

hej :)

vill du vara snäll och rösta på mig till veckans blogg hos http://ewesgitarrkompis.blogg.se/ ? skulle vara jättegulligt av dig :) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: