slide show

060809

Har vart med Amanda i stortsett hela dagen idag, och vi har haft jätteskoj som vanligt. Kollade på hennes undervattens bilder från Cypern, det var väldigt roligt att se speciellt bilderna under vattenytan. Bilderna blev rätt bra ändå, vattnet är ju så klart där. Tog kort på korten med mobilkameran, man ser inte så bra men jag kanske lägger upp dom sen ändå. Nu börjar jag ju längta ännu mer, haha. Jag och Amanda har planerat lite inför resan, när vi kommer fram till hotellet 2-3 nångång ska vi direkt ta ett dopp i poolen eller i havet. Ååh I can't wait! :D
Vad har ni gjort idag då? Det har varit soligt och varmt här idag igen, snart ska jag joina mamma ute på altanen. =) Imorn åker jag och mamma till Västerås och shoppar, jag har inte shoppat på evigheter känns det som, så imorn ska det shoppas loss! Vi hörs sen, kramar!
ANG

Vilken sööt blogg du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: