slide show

020809

Sommarlovet glider mot sitt slut, så det är nog bäst att ta vara på den tiden som vi fortfarande har utan massor plugg, stress och prov hit och dit. 2:a augusti redan, känns som att sommarlovet har varat i några sekunder, om lite mer än två veckor sitter vi där igen framför skolbänken... usch, jag vill inte ens tänka tanken.
Nu ska jag inte tänka på skolan mer!
 Vad händer imorgon/idag? jag och pappa hade tänkt hälsa på farmor. Om några dagar kommer mamma hem också. =)
Nu ska jag nog gå och lägga mig... jag vill komma upp tidigt imorgon.

Sov gott! ♥
Hannes

Hoppas din Lördagskväll blev lyckad! =)



Vad händer imorgon?



Kram♥

Leia

Ja, tiden går alltid fort när man helst vill att den ska gå sakta. =)

YAIYA

Hej! Du svarade på frågan om "Varför läser du..." nu är det publicerat, skrolla ner ett inlägg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: